Být nejlepším na jedné platformě sociálních médií je samo o sobě velmi působivé. Ovšem jak to udělat, aby byl člověk nejlepším na všech? Schopnost dostat se do čela žebříčků nejlepších influencerů na tak rozdílných webech jako je například Youtube a Twitter je naprosto novu úrovní úspěchu v tomto oboru. Dnešní nejúspěšnější influenceři dokáží využít potenciál široké škály medií a formátů tak, aby se co nejvíce propojili se svými fanoušky. Což samozřejmě prospívá i různým značkám, které díky jejich sociálním kanálům mohou rozšiřovat svou marketingovou působnost.
Ať už použijí příspěvek, příběh či video nejlepší influenceři přicházejí s novým postem na jejich kanálu každou chvíli. Musí brát v potaz i nová sociální média jako je Twitch a TikTok a snažit se je využít hned ze začátku. Primární ovšem i nadále zůstávají platformy YouTube, Instagram, Facebook a Twitter.
PAWDIEPIE – 119,8 milionů sledujících
Felix Kjellberg, který je známý pod jménem PawDiePie, pochází ze Švédska. Jeho nejsilnější platformou je Youtube, zde má úžasných 80,6 milionů subscriberů. Toto číslo z něj dělá nejsledovanějšího YouToubera všech dob. Na všech čtyřech platformách ho sleduje téměř 120 milionů lidí. Ročně si přijde na částku kolem 12 milionů USD a slávu také využil k vytvoření vlastní edice oblečení.
WHINDERSSON NUNES – 77,2 milionů sledujících
Mladý brazilský herec, komik a hvězda sociálních medií je muž mnoha talentů. Svou kariéru zahájil již v 15 letech. Od té doby je počet jeho sledujících zhruba tak velký jako čtvrtina populace jeho rodné země. Tento komik se může pochlubit více než 77 miliony sledujících v tomto roce.
LOGAN PAUL – 56 milionů sledujících
Logan zahájil svou profesní kariéru ve společnosti Vine. V roce 2015 se vtrhnul na YouTube. Od té doby se snaží udržet si stejnoměrnou základnu fanoušků napříč sociálními médii. Ve svých videích vsází na humor a překvapení. Občas se ovšem dostává do problémů díky kontroverzním tématům.